ES | EU

AYUDA

IKT Heldutasuna ziurtagiriak | Certificaciones Madurez TIC

---

Gure ikastetxeak IKTen Heldutasun-ereduko oinarrizko maila lortu du. Jada hurrengo deialdian parte hartzeko eta maila ertaina lortzeko lanean ari gara.

---

Nuestro centro ha sido acreditado con el nivel básico de Madurez Tecnológica. Ya estamos trabajando para participar en la próxima convocatoria y adquirir el nivel medio.

Atzerrian hizkuntza ikastaroak egiteko plazak. 2015eko uda | Plazas para la realización de cursos de idiomas en el extranjero

Atzerrian hizkuntza ikastaroak egiteko plazak. 2015eko uda - Ikasle eskatzaileen zerrenda alfabetikoa

Plazas para la realización de cursos de idiomas en el extranjero. Verano 2015 - Relación alfabética de alumnas y alumnos solicitantes

EMAKUMEENGANAKO INDARKERIAREN AURKAKO NAZIO ARTEKO EGUNA

Egitaraua:

08:00 Manifestoaren irakurketa  ordu horretan dagokion irakaslearen eskutik.

......
  1. DBH- 10:10 – 11:05  Beldur barikeko bideoen proiekzioa eta hausnarketa     hezkidetzako kideen eta ordu horretan dagokion irakasleen eskutik.
  2. DBH- 11:05 – 12:00  Beldur barikeko bideoen proiekzioa eta hausnarketa     hezkidetzako kideen eta ordu horretan dagokion irakasleen eskutik.
  3. eta 4. DBH – 10:45 – 12:00 Virginia Imazen eskutik ekitaldia areto nagusian.
1 eta 2. Batxilerra 12:30 – 14:10 Mahai ingurua areto nagusian.

Hizlariak: 2 emakume baserritar, emakume argentinar bat eta  emakume errusiar bat. Gaia: emakumeak nola egiten dioten aurre genero indarkeriari beraien jatorrizko herrialdeetan.

SOS-ZANGOZA-LEIRE

ALBUM

,,,,

EXCURSIÓN DE LOS ALUMNOS DE BACHILLERATO

Los alumnos de 1º y 2º de Bachillerato de la Modalidad de Humanidades y Ciencias Sociales visitaron el día 18 de noviembre las localidades de Sos, Sangüesa y el Monasterio de San Salvador de Leire. En esta excursión, organizada por el Departamento de Geografía e Historia, se visitó la parroquia de San Esteban de Sos, la villa de Sangüesa, dedicando especial atención a la Iglesia de Santa María y el Monasterio de Leire, pudiendo admirar estos extraordinarios ejemplos del arte románico.

BATXILERREKO IKASLEEN IRTEERA

1.eta 2. Batxilerreko letretako ikasleak azaroaren 18an Sos, Zangoza eta Leireko Monasterioa bisitatzeko irteera egin zuten. Geografia eta Historiako Departamenduak antolatutako irteera honetan, Soseko San Esteban parrokia, Zangozako herria, Santa Maria eliza bereziki, eta Leireko Monasterioa bisitatu ziren, eta arte erromanikoaren adibide paregabe hauetaz gozatzeko aukera izan zuten.

Campaña contra el abuso de consumo de alcohol

...

Alkoholaren kontsumoaren inguruko MIMARTE jarduera ekarri du Orientazio Departamentuak, berau, urtero bezala Peter Roberts mimoak eskaini du.

Argazkiak ikusi

El departamento de Orientación,  ha traido al centro la campaña MIMARTE de prevención del abuso de consumo de alcohol,  con la actuación del mimo Peter Roberts

Ver Fotos

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 76 resultados.
Artículos por página 5
Página de 16