ES | EU

AYUDA

2016-2017 ikasturtean Batxilergoko ikasleak onartzeko Agindua | Admisión / Bachillerato Curso académico 2016-2017

2016-2017 ikasturtean Batxilergoko ikasleak onartzeko Agindua

Eskabide betetzeko epea:

•On line: 2016ko maiatzaren 2tik 11ra arte  (beharrezko dokumentazioa gehitu beharko du, eskaneatuta). Ikastetxeak dokumenturen bat konpontzeko eskatzen badu, dokumentazio hori eskaneatuta gehitu ahal izango da maiatzaren 12ra arte)

•Ikastetxean eskaerak: 2016ko maiatzaren 2tik 12ra arte

•Onartuen eta ez onartuen behin-behineko zerrendak: 2016ko ekainaren 1ean. Zerrenda guzti hauek ikusgai egongo dira eskatutako lehenengo ikastetxean

•Behin-behineko zerrendei erreklamazioak egiteko: 2016ko ekainaren 6ra arte

•Eskabideari uko egiteko: 2016ko ekainaren 6ra arte

•Onartuen eta ez onartuen behin betiko zerrendak: 2016ko ekainaren 9an

•Lehenengo aukeran eskatutako ikastetxean onartu gabe gelditu diren ikasleei beste ikastetxe batean plaza bat esleitzeko: 2016ko ekainaren 16a

•Matrikularen formalizazioa: 2016ko ekainaren 20tik uztailaren 6ra arte

•Behin betiko zerrendei gora jotzeko errekurtsoak jartzeko: 2016ko uztailaren 11ra arte

AURREMATRIKULARAKO IMPRIMAKIAK

Orden de admisión de alumnado en Bachillerato para el curso 2016-2017

•Periodo de inscripción:

•On line: del 2 al 11 de mayo de 2016 (se deberá adjuntar escaneada la documentación necesaria). Si el centro solicita la subsanación de algún documento, se podrá adjuntar esa documentación escaneada hasta el día 12 de mayo de 2016)

•En el centro educativo: del 2 al 12 de mayo de 2016
•Lista provisional de personas admitidas y no admitidas: 1 de junio de 2016. Los listados podrán consultarse en el centro educativo solicitado en primer lugar

•Reclamaciones a las listas provisionales: hasta el 6 de junio de 2016

•Lista definitiva de personas admitidas y no admitidas: 9 de junio de 2016

•Adjudicación de plaza en otro centro a las personas no admitidas en el centro solicitado en primera opción: el 16 de junio de 2016

•Formalización de la matrícula: desde el 20 de junio al 6 de julio de 2016

•Recursos de alzada contra las listas definitivas: hasta el 11 de julio de 2016

IMPRESOS DE PRE-MATRÍCULA

NBE-k Eusko Jaurlaritza errekonozitu du hezkuntza-jardunbide egokiak direla eta

La ONU reconoce al Gobierno Vasco por sus buenas prácticas educativas

ATE IREKIAK | JORNADA PUERTAS ABIERTAS

BannerFans.com

EMAKUME FILOSOFOEN ERAKUSKETA

Pasa den martxoaren 8an, emakumeon nazioarteko eguna, Lasarteko Antonio Mercero aretoan, Bartxilergoko lehen mailako ikasle talde batek emakume filosofoei buruzko aurkezpena egin zuen. Gure institutuko 4. mailako ikasleak eta Landaberiko DBH lehen mailakoak ere joan ziren erakusketara. Esan daiteke fusioa baino lehenagoko lehen jarduera bateratua izan dela.

El pasado 8 de marzo, día internacional de la mujer, un grupo de alumnas y alumnos de primero de bachiller realizaron una exposición sobre mujeres filósofas. También acudieron a la exposición el grupo de 4º de la ESO así como el de primero de Landaberri. Se puede decir que es la primera actividad conjunta que hemos llevado a cabo antes de la fusión.

BATXILERREKO IKASLEAK OÑATI-ARANTZAZURA /ALUMNOS DE BACHILLERAT9O EN OÑATI-ARANTZAZU

Geografia eta Historia Departamenduak antolaturik Batxilerreko Arteko ikasleek Oñati eta Arantzazura bisitatzeko aukera izan zuten. XVI. mendeko artearen eredu diren Oñatiko Bidaurreta Monastegia, San Migel Parrokia eta Unibertsitatea  bisitatu genituen, baitan Arantzazuko Arte Garaikidearen eredu den Santutegia ere.

Alumnos de Bachillerato del Instituto visitaron Oñati y Arantzazu en una actividad organizada por el Departamento de Geografía e Historia. Tuvimos la oportunidad de visitar y comentar el Monasterio de Bidaurreta, la Parroquia de San Miguel y la Universidad de Oñati , ejemplos del arte del siglo XVI, y también el Santuario de Arantzazu, compendio del Arte Contemporáne

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 130 resultados.
Artículos por página 5
Página de 26