ES | EU

AYUDA

LHrako aurreinskripzioa. Erdimailako eta goimailako zikloak.

Eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena:

• Ikastetxean bertan maiatzaren 25tik ekainaren 5a arte, biak barne.
  • ONLINE eskabideak, maiatzaren 25tik ekainaren 4ra arte. (Eskaera on-line egiten badu, pertsona interesdunak, eskaera egin ondoren eta beti ere xedatutako epeetan, aukeratutako ikastetxera joan behar izango du, bere NAN edo identifikazio-agiria eta kasuan kasu egoki diren agiri guztiak entregatzeko).

Preinscripción FP. Ciclos de Grado medio y superiores

Entrega de solicitudes y documentación

• en persona, del 25 de mayo de 2015 al 5 de junio de 2015, ambos inclusive.
  • ONLINE hasta el 4 de junio (Si la solicitud se realiza on-line, la persona interesada deberá posteriormente acudir al centro elegido en los plazos establecidos, para entregar su D.N.I o documento identificativo y la documentación que corresponda en cada caso.)

Maite Franko ipuin kontalaria

....

Asteazkenean, maiatzaren 27an, Maite Franko ipuin kontalari hondarribiarra Institutura etorriko zaigu 1. eta 2. DBHko ikasleekin saio bana egitera.

El miércoles 27 de mayo la cuenta cuentos hondarribitarra Maite Franko nos visitará en el Instituto para ofrecer su espectáculo a los alumnos de 1º y 2º de la ESO.

SAN TELMO MUSEOA | AQUARIUM

DBH 4. Mailako Hezkuntza Arretako ikasleak txangoa egin zuten Donostiara. Bertan San Telmo museoan dagoen COMETE sareari buruzko erakusketa ikusi zuten eta ondoren  Aquariuma ere bisitatu zuten.

2015ko Lasarte-Oriako Literatura Lehiaketak | Concursos literarios de Lasarte-Oria de 2015

Lasarte-Oriako Udalak, bere Kultura Batzordearen bitartez eta gure udalerriko haurren eta gazteen literatur sorkuntza bultzatzeko eta sustatzeko xedez, Lasarte-Oriako Haur eta Gazteen XXVIII. Literatur Lehiaketarako deialdia zabaltzen du, ondoko OINARRI (PDF) hauen arabera. Era berean, Lasarte-Oriako Literaturako XXIX. Lehiaketarako deialdia egiten du, ondoko OINARRI (PDF) hauen arabera.

Izena emateko fitxa jaitsi (gazteak) (PDF)
Izena emateko fitxa jaitsi (helduak) (PDF)
  El Ayuntamiento de Lasarte-Oria, por medio de su Comisión de Cultura y con el objeto de potenciar y estimular la creación literaria Infantil y Juvenil en nuestra localidad convoca el XXVIII Concurso Literario Infantil y Juvenil de Lasarte-Oria con arreglo a las siguientes BASES (PDF). Asimismo, convoca también el XXIX Concurso Literario de Lasarte-Oria, con arreglo a las siguientes BASES (PDF).

Bajar ficha de inscripción (jóvenes) (PDF)
Bajar ficha de inscripción (adultos) (PDF)

Ikasleen onarpena 2015/2016 ikasturterako. Batxilergoa.| Admisión de alumnado. Curso 2015/2016. Bachillerato.

inskripzioa on-line   inscripción on-line

Ikasleen onarpena 2015/2016 ikasturterako. Batxilergoa.           Admisión de alumnado. Curso 2015/2016. Bachillerato.
Izena emateko eta eskaerak aurkezteko epea:
On-line: 2015ko maiatzaren 4etik 13ra
Ikastetxean: 2015ko maiatzaren 4etik 14era
  Periodo de inscripción y entrega de documentación:
On-line: del 4 al 13 de mayo de 2015
En el centro educativo: del 4 al 14 de mayo de 2015

IKERBASQUE: CLIMATE CHANGE

Apirilaren 28an, goizeko 10:30etan, Klima aldaketari buruzko hitzaldi bat antolatu dugu 1.Batxilerreko ikasleei zuzenduta. Hizlaria, Joseph Spadaro Ikerbasqueko ikertzailea izango dugu. Hitzaldia ingelesez izango da eta   Training Caravan delako programaren barruan dago. [+ INFO]

El 28 de abril, a las 10:30, tendrá lugar una conferencia sobre el cambio climático para los alumnos de 1º de bachillerato. El ponente es Joseph Spadaro, investigador en Ikerbasque. La charla será íntegramente en inglés y está enmarcada en el programa Training Caravan. [+ INFO]

On April 28th, our 1st Bachillerato students will be attending a talk on Climate change at 10:30 in the morning.   Joseph Spadaro, Research Professor atIkerbasque will be in charge of the lecture. The talk, which is part of the Training Caravan programme, will be entirely in English. [+ INFO]

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 96 resultados.
Artículos por página 5
Página de 20